1970'lerde kurduğu kendi atölyesinde özgün baskı çalışmalarını sürdürdü. Erken dönem çalışmalarında geleneksel Türk Sanatları ve Osmanlı kaligrafisinden etkilendi. Giderek soyut bir dile ulaşan sanatçı "Eskiden Geriye, "Karışık aşk", Bir Taş Bir Kuş" adlı yapıtlarında ve "Kompozisyon" adlı serilerinde olduğu gibi geometrik düzenekler, transparan geçişler kullanarak yeni formlar elde etti.
Ankara Resim ve Heykel Müzesi'ndeki Eserleri
B-0006-Kompozisyon 1988,
B-0041-Tarihten Bir gün 1–1986,
B-0134-Kırmızı-Siyah,
B-0145-Oturanlar 1981,
B-0146-Dün-Bugün-1981,
B-0152-Kompozisyon,
B-0156-Eskiden Yeniye-1982,
B-0170-İsimsiz II,
B-0201-Karışık Aşk I 1988,
B-0202-Kültür ve Dokumuz Üzerine Çağdaş Bir Yoruma Selam,
B-0205-Bir Taş Bir Kuş 1,
B-0206-Kompozisyon,
B-0284 ( a )
B-0284 ( b )
B-0284 ( c )
B-0284 ( d )
B-0284 ( e )
İzmir Resim ve Heykel Müzesi ve Galerisi'ndeki Eserleri
İB-0015, Kompozisyon
Erzurum Resim Heykel Müzesi ve Galerisi'ndeki Eserleri
Sr-130, ….1988
Ankara Resim ve Heykel Müzesi Kitabı, Zeynep Yasa-Yaman, 2012, sayfa-432