Soyut sanatın ilk güçlü savunucularından olan Lütfü Günay Adnan Çoker ile birlikte "Sergi Öncesi" adlı ilk soyut sergisini 1953'te açtı.60'lı 70'li yıllarda renk kolajlarından oluşan soyut düzenlemeler yaptı.70'lerde giderek artan gecekondu olgusunu sanatının konusu haline getirerek bir dizi çalışma gerçekleştirdi. Somut-soyut ilişkisini gözeterek formalist bir yaklaşımla yorumladığı gecekondu manzaraları, renk kümeleri arasında belli belirsiz hissedilen çarpık kentleşmenin soyut dilde bir ifadesi olarak da algılanabilir.
Ankara Resim ve Heykel Müzesi'ndeki Eserleri
R-0029-Siyahta Yaşantı 72-2-1972,
R-0049-Kayaş'tan Gecekondular,
R-0621-Gecekondular,
R-0765-Soyut,
R-0883-Mavi ve Kırmızılı Resim,
R-0977-Soyut Figür,
R-1182-Atatürk ve Kurtuluş Savaşı,
R-1333-Kırmızıda Yaşantı,
R-1542-Çanakkale'den Peyzaj,
R-1674-Kompozisyon,
R-2015-Gecekondudan Soyutlama,
R-2777-Bolu Pazar Yeri,
R-2814-Mudurnu'dan Görünüm
Erzurum Resim Heykel Müzesi ve Galerisi'ndeki Eserleri
Sr-67, Çanakkale,
Sr-68, Kayaşta Hüseyin Gazi Dağı
Ankara Resim ve Heykel Müzesi Kitabı, Zeynep Yasa-Yaman, 2012, sayfa-384-385